Ulkoilupäivä ke 18.5. Tammelan Torrosuolle

Aika: 18.5.2022
Paikka: Tammela Torronsuo

Ulkoilupäivä ke 18.5.2022 Tammelan Torronsuolle.

Reumaliito ry:n Kanta-, ja Päijät Hämeen alueellinen projektiryhmä on suunnitellut yhteisen ulkoilupäivän kaikille alueen jäsenille Tammelan Torronsuolle keskiviikkona 18.5.2022. Torronsuo on Suomen syvin ja Etelä-Suomen suurin keidassuo. Kansallispuiston ainutlaatuiseen luontoon on helppo tutustua patikoimalla suon halki kulkevaa pitkospuureittiä pitkin. Reitin varrella on kaksi n. 150 metrin pituista, näköalatasanteille johtavaa, esteetöntä pitkospuupolkua. Kiljamon pysäköintialueen läheisyydessä on tulentekopaikka ja esteetön keittokatos sekä 17 m korkea luontotorni. Aloitamme Eerikkilän Urheiluopistolla klo 12.00 lounaalla, aikaa ruokailuun on varattu yksi tunti eli 13.00 saakka. jonka jälkeen siirrymme Kiljamon pysäköintialueelle, jonne on puolen tunnin ajomatka.  Osa voi lähteä suoraan patikoimaan ja osa jäädä makkaranpaistoon laavulle, jonne on 330 m kävelymatka kivituhkapolku pitkin, lievä ylämäki.

Tapahtumaan järjestetään bussikuljetus, lounas on oma kustanteinen (10 €/hlö).

Varaukset ma 16.4. 22 Jukka M 040 021 5673 tai email: jukka8mansikkaniemi@gmail.com

Lähtö 18.5. klo 11.00 Vapaudenkatu tilauaajolaituri, Et Puistokatu/Sale ja Siurilankatu