Tapahtumat

Vesijumpat järjestetään Viihdeuimala Vesihelmessä Eteläinen Puistokatu Forssa.Kuntosalit Tyykihovi Eteläinen Puistokatu torstai klo 16.00  ja Heikanrinteen palvelukeskus Saksankatu, perjantai klo 16.00 .Jäsenkerhot Forssan Seudun Palvelukammarissa Hämeentie 5 käynti Säästöpankinkadun kautta.

Syyskokous teki seuraavia päätöksiä. Kokouksessa oli paikalla 14 yhdistyksen jäsentä. Jäsenmaksu nousee 20 € vuoden 2021 alusta, hallitus jatkaa entisellä kokoopanolla.. Jäsenten jalkahoidosta sovittiin että jalkahoitoa tuetaan 20 € kerran vuodessa kuittia vastaan, edellyttää vähintään kahden vuoden jäsenyyttä ennen hoitoa samalla periaatteella kuin virkistys raha.

Vuoden 2020 viimeinen vesijumppa on pe.4.12.2020.

2021 vesijuppa alkaa ehkä 7.1. 2021.

Vesihelmen ohjeistuksen mukaan vesijumppiin otetaan enintään 20 henkilöä ja saatavilla olevia ovikortteja on vain tämä määrä. Maskien sekä käsidesin  käyttöä suositellaan tullessa ja lähtiessä. Tiistain ja Keskiviikon vuoroilla on paremmin tilaa.

Vesijumpan lipunmyynti ma-ke 30.11- 1-2-12 ja pe 4.12.2020

Kuntosali vuorot peruttu vuoden 2020 loppuun asti Tyykihovi ja  Heikanrinteen kuntosalilla.

Joulukuu 2020

tiistai 1.12.2020

keskiviikko 2.12.2020

perjantai 4.12.2020

Joulukuu 2020
50 7 8 9 10 11 12 13
51 14 15 16 17 18 19 20
52 21 22 23 24 25 26 27

Ilmoittaudu matkalle

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.