Tiedote.

14.3.2020

T I E D O T E !

Forssan seudun Reuma –Tules ry:n tapahtumia koskeva toiminta on ajettu suojatoimena alas seudulla vaikuttavan korona viruksen vuoksi. Su 15.3. Valkeakosken teatteri on siirretty la 18.4. toteutettavaksi? Vesijumpat perutaan ma 16.3. alkaen toistaiseksi, myös torstaisin Tyykihovin ja perjantain Heikanrinteen kuntosalit jäävät tauolle, kunnes kaupunki muuttaa suosituksiaan kuntosalien käytön osalta. Yhdistyksen kerhotoiminta jää myös toistaiseksi tauolle? Maaliskuun jäsenkerhon pidettäväksi suunniteltu kevätkokous perutaan, kevätkokous pidetään mahdollisesti huhtikuun jäsenkehon yhteydessä torstai 23.4. klo 17.00. Yhdistyksen säännöt mahdollistavat siirron huhtikuun jäsenkerhoon. Seuraamme tilannetta koronaviruksen epidemian kehitystä päivittäin. Tiedotamme asioista yhdistyksen kotisivuilla ja Seutu Sanomien yhdistyspalstalla sekä Facebook ryhmän sivulla joka löytyy yhdistyksen nimellä, ryhmän sivu on julkinen mikä näkyy kaikille. Asiasta voi tiedustella Jukka M 040 021 5673 / forssanseudun.reumatules@gmail.com